ullared.

jag har inte tränat sen onsdagens match,
ändå har jag träningsvärk i kroppen . Ullared
stavas träningspasset jag tog. herre min gud

de öppnade 07.00, vi var där 06.05 och då var
det redan sjukt mycket folk. Mamma var icke glad.
hon yrade något om att hon skulle köra dit klockan 03.00
nästa gång.
hursom, de fick öppna dörrarna redan 06.45 för
då var det kö ut på parkeringen och lite till. vi kom in och
jag i princip sprang igenom allt för att hinna innan man skulle
fastna i köer där inne. Det hjälpte inte riktigt för det blev
knökat direkt. HELT SJUKT !! fastnade bland leksakerna i tjugo
minuter, verkligen fast. ingen kom någonstans. märkligt.

sen sprang jag runt för att hitta en liten plats så jag kunde sätta
mig på golvet och vila en liten stund, nej då blev jag påkörd av
en jävla tant som inte ens sa ursäkta. jobbig människa.

när vi väl var färdiga och vi kom ut. så stod personlen och pratade
med varandra och sa att de inte hade varit såhär mycket folk på
många år. det var två timmars kö när vi körde. vid halv ett typ .
och vid fyra var det fortfarande 1.5 timmes kö, varav det stängde 17. :/

men jag hade roligt. det hade jag minsann. dock mår inte plånboken bra.

Kommentarer
mjaaa säger:

hihi mjaaa

2010-11-05 | 00:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback