dagens dubbel

dagens glädjerus går till cornelia scott,
utan att ens behöva överväga någonting.
hon i ostlandet och jag i det avlånga landet
falukorv, eller landet lagom, eller landet
som är helt under isen och inte kan förstå
att sverigedemokraterna kommit in i riksdagen.
bla bla bla, jag har slutat lyssna. hursom,
scott är där jag är här och vi skrattar åt samma
saker. dessutom över mail, det känns gammalt.
haha. men vi har roligt och jag saknar det djuret.
för ett djur är vad hon är, min idol, min vän, och
min följeslagare. jag skrattar fortfarande magiskt
mycket åt när vi gick ut i helsingborg och vi
fatta ingenting. någonting gick snett vid 12 tiden.
sen är det svart svart svart, och lite orange. haha.
men roligt hade vi , vi hade dock inte lika roligt dagen
efter. "stäng av vindrutetorkarna, annars spyr jag ner dig"


påtal om spya, just nu vill jag kräka på en person.

Kommentarer
nelle säger:

saknar dig, gunnar! skönt att höra att vi är pa samma spar när det gäller politiken! :D

skit i röe i klassen!

hahahahah...



och du, den lördagen var INTE lugn!!! <3

2010-09-22 | 09:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback