shine on me, when you're gone.

Vissa dagar är tyngre än andra.
och idag är en sådan dag, inte för
att jag vaknade ledsen eller fylld
med någonting jag inte kan hanter.
utan jag la mig i soffan, kollade upp
på filmerna och fastnade direkt för
ladder 49. redan innan tänkte jag
att jag kommer gråta, och som jag
gjorde det. eller kanske ska säga gör.
tårarna tycks inte vilja sluta och det
känns både skönt och hemskt. för
allt man inte får ut andra gånger
kommer i samband med att man kollar
på film. i alla fall i mitt fall.

det som jag oftast tänker på är momi och mofi.
morfar, tre år sedan, mormor bara några månader.

Kommentarer
Jessica säger:

håller med dig. känner samma.

mormor dog för 2år seda och morfar för sex månader. hemskt. vill bara ha tillbaka dem :(ka inte alls acceptera det...! sakar.

2010-09-23 | 18:58:28
Bloggadress: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback