back

magisk hets i mitt liv. det kan jag inte undanhålla.
jobb, jobb, jobb och träning / match. jag är trött !
Men åh andra sidan, vad skulle jag gjort istället?
Nu har jag fått in en fot, jag jobbar från 8-17 de flesta
dagar och jag njuter faktiskt av det, på dagarna.
Men på kvällarna kommer det ifatt mig och jag blir
trött som ett litet litet barn, skärp dig anna. det är
såhär det kommer vara i framtiden, vänj dig.

idag blir det träning, och jag har ont i tåhelvetet.
dock fått besked på att det blir operation . det låter dumt
eftersom det bara blir lokalbedövning och sen får jag
åka hem samma dag. känns bättre att säga ett ingrepp.

hursom. kursavslut igår. femte terminen avklarad.
och snart, snart är allt färdigt. skynda dig julen 2011-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback