magmuskler?

sitter som fastklistrad fram för AFV, sjukt vilka filmer det finns och hur mycket jäkelskap det kan hittas på.

Lördagens fest var bland det sjukaste jag varit med om. I alla fall på länge. När klockan var kvart över fyra tackade jag för mig och kröp ner i min iskalla säng. Sedan vaknade jag igen vid kvart över 8. Var inte trött, inte bakfull och inte ont någonstans. Det måste vara rekord.  Dagens fundering stod ändå "en manlig deltagare för" som säger utan förvarning att kalaset kostar 100 kronor per person. Det tyckte jag var sjukt. Helt taget från luften och trots att man fått reda på att festen kostat 0 kronor så ska en summa tas ut? Märkligt ! Blev också besviken att där inte fanns fler deltagare med på festen. Både från lagen men även från styrelsen. Men de hade säkert mycket viktigare saker att göra just precis då.

Spelade match igår med Bjärnum. Vinst med 2-1. 3 historiska poäng. grattis bjärnum, grattis oss. Det vankas match på torsdag också. Inte mindre än hästveda står för motståndet. Dags för tre nya pinnar igen.

hoppas att min magmuskel slutar vara sträckt snart, så man kan göra normala sysslor på en dag.


Kommentarer
sandra säger:

inte ens en liten kräkning?! herregud måste verkligen varit rekord!



bjärnum? nu förstår jag ingenting. vad hände med farstorp?



Kössenham!

2011-05-16 | 22:46:19
sandra säger:

inte ens en liten kräkning?! herregud måste verkligen varit rekord!



bjärnum? nu förstår jag ingenting. vad hände med farstorp?



Kössenham!

2011-05-16 | 22:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback