Det är en trött tjej som sitter på stationen och reflekterar över helgen

Vilken helg!

Fredag; begav mig till Ängelholm för att titts på d1 då de mötte Falkenberg. Säker vinst och tillbaka mot division 1. Firade lite med Carro, Tina, Felicia och Filippa. Tog en sväng till stan för att se på när Rögle blev hyllade. Mycket sport denna helg! Somnade som en sten i Carros säng!

Lördag; Tina och Felicia slöt upp och vi käkade pannkakor och tekakor från sjöholms. Härlig frukost! Alla de andra drog iväg på någon form av innebandy och kvar blev jag!

Tittade sedan på Åstorp - fbc när de vita tog tag i taktpinnen! Hoppas på fortsatt bra resultat på onsdag! :)

Begav oss till hbg för mat och bio! Skrattade sjukligt mycket och hade nästan lite träningsvärk i söndags!

Söndag; dagen med stor d som någon uttryckte det! Fbc upp i ettan och jag ordnade guldfest för tre hjältar som inte spelade i det vinnande laget! Men roligt hade vi för det :) ! Carro trillade in vid ett och partajet fortsatte! :) somnade vid tre och vaknade vid halv åtta av att min arm satt fast i carros! Men...skitsamma, jag hade kul!

Blev pannkakor till frukost igen, à la Caroline! Umgicks lite, begav oss mot stationen och jag tog bussen hem, dåligt säte, mycket folk! Allmänt drygt!

Kom hem, pälsade på mg kläder och följde med och tittade på hif. Sedan blev det påskmiddag med familjen.

Drog därefter iväg på filmkväll som den mest osociala varelsen i ett par skor. Lagom trött :)

Somnade sedan i min säng vid tio och klockan ringde 04,40! Undra om jag ska ta mig fyra timmars powersleep sen! För det är fan ingen nap!

Jobb 6-12.50!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback