med risk för att tappa läsare skall jag nu lägga fram alla kort på bordet - jag orkar inte känna såhär.

dumma, dåliga, fula och mörka tankar tar sig så lätt in i mig. Hösten känns nära och jag kan inte motstå den. Vi kan väl säga såhär att höstens tankar kommer förbannat tidigt iår.

Pratade med en nära vän till mig.
Vi började diskutera mina dikter, tankar och funderingar.
Jag har en plan. Ni får välja om ni vill följa planen eller sluta att vara en del av det. Här kommer det skrivas sådant som förmodligen ingen annan kommer att förstå, men det är något som hjälper mig i vardagen. Det kommer självklart att dyka upp några bra saker också.


tidiga morgnar, sena nätter
jag kan inte rå för det
men paniken bryter sig loss
man kan inte stanna upp,
då hinner den ifatt
jag rusar mot ett ställe
där jag inte känner mig trygg
hur går jag vidare nu?
vem ska rädda mig nu?


Kommer att spendera kvällen med Elli. Bio och mat för att fira hennes födelsedag. Fast först ska jag lägga mig i sängen och bara finnas till. Jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback