skäms.

Att man kan bli så rädd för någonting man inte känner till. Det går inte att beskriva. Maktlös och värdelös kan kanske vara två ord som passar in. Men vad vet jag, jag är bara jag och det känns som ingenting just nu.

Kom över en lista på spotify som tar mig tillbaka till gymnasiet och jag vet inte om jag ska skratta av glädje eller gråta av glädje. Fantastiska minnen återkommer och jag känner mig gammal.

Imorgon är det jobb mellan 09.15-15.15 sen beger jag mig till Ängelholm för träning. Sen på torsdag börjar min långhelg.

Torsdag: Winnerbäck i helsingborg
Fredag: BÅSTAD -12
Lördag: BÅSTAD - 12
Söndag: BÅSTAD - 12

Ge mig vinster, ge mig kärlek, ge mig det jag vill ha och behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback