Min hud är så blek att den snart börjar skimra! Edward, kom och hämta mig!

Då är det ännu en fredag. Det i sig är ju väldigt trevligt, för dels är det jobb sen blir det innebandytittande. Men det är inte det enda roliga denna helgen, kalas, Eleonor, melodifestivalen och lugnagatan. En del helger behöver man lite mer än andra, och denna helgen är en sådan!

Melodifestivalen, först ut är Sean banan. Jag vet inte riktigt vad jag säger där mer än att startfältet är bedrövligt!? Jag lovar att göra en redogörelse för varje låt! För er som inte är lika inbitna och exalterade över de kommande lördagarna ;)

Dagens känsla tackar jag Sandra Heingard för. En kvinna fylld med så mycket kärlek och så fantastisk bra på att dela med sig av den. Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback