Enkelt för en gångs skull!

Tänk vad härligt att få känna så någon gång ! Att allt man gör bara är enkelt, rätt och fantastiskt. Lyrisktjej.com!

Ännu en jobbvecka har passerat. Herregud vad tiden går fort! Nu är det bara en hel vecka kvar, sen är det skolavSlutningsvecka! Tänk att det är 4 år sedan jag tog studenten :/ gammal?

Skyndade hem efter jobbet, slängde mig i trädgården på en filt och här ligger jag kvar. Skönt att inga grannar är ute så de får se min bleka kropp! Men, ack så skönt det är! Är jag värd efter ännu en vecka .

Bra helg på ingång, tack tack. Inleder den med att spela fotboll mot Tintin . Hysteriska morsor , hoppas jag får se det idag!


Kommentarer
moster mupp säger:

hahahahahahahahaha vilka vann fotbollen!!!!!

2012-05-28 | 05:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback