I don't know where i belong, I don't know where i went wrong.

Nej, det är ju inte alltid man vet vart man hör hemma, och varför man hamnat där. Ibland tänker jag på vart jag skulle hamnat om jag gjort andra val i livet. Man har ju faktiskt varit vid vägskäl som hade kunnat ta mig till någon helt annan plats. Antingen var jag feg eller så var jag bara smart, det kommer jag aldrig att få veta.

Somnade som en sten igår och trodde klockan skämtade med mig imorse. Har träningsvärk i hela kroppen men det är ju i och för sig en skön känsla. Blir innebandy ikväll, ska bli härligt. Är inte så många matcher kvar av denna säsongen nu. Tänk vad fort tiden kan gå?

Har planer för helgen så de nästan står upp över mina öron, men jag gillar det så. Innebandy med EP och Emma, umgänge, Match på lördag sen följer Tina med mig hem och på söndag skall vi väl tortera våra kroppar på gymmet. Det gillar vi också, efteråt.

Nu får jag väl kila till jobbet. Har en del att stå i måste jag säga. Tex så ska jag baka rulltårta! (?) Vad hände där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback