Kärleken är en annorlunda lek!

Ja det behöver man inte vara ett geni för att konstatera.

Vaknade av mig själv halv tio och kände mig lycklig. Begav mig till gymmet och tänkte springa 3 km, men ökade till 4, ökade vidare till 30 minuter osv. Det hela slutade med 1.2 mil och jag måste tillägga att jag inte var helt slut efter denna timmen. Är magiskt nöjd med mig själv. Kan ju också skriva att vid 6 km utmanade Tina mig till 7.5 och då jävlar! Så tack kompis !

Gick en liten runda efter gymmet, hem, blandade mig en drink som jag har döpt till e.b.k smakade mums! Är nu på bussen mot Ängelholm för festligheter med mina vänner.

Ute ser det kallt ut. Snön blänker och solen skiner. Inne är det varmt, och hade man blundat och inte vetat att det var snö utanför fönstret hade man utan några konstigheter trott att det var sommar, i alla fall vår.

Tittade därför på lite bilder från sommaren 2012. Låt våren gå fort och ge mig semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback