och allt är svårt ikväll , idiot .

hur kan det vara så att jag hatar att se dig ikväll när jag aldrig hatat det förut ?
varför känns det mycket tyngre att få ögonkontakt med dig ikväll än vad det gjort innan ?
(  förstörde vi våra liv tillsammans den kvällen då ingen anade någonting - ingenting blir vanligt  )

tillbringade kvällen i qpoolen med sarts & felaicha <3
( du är busig i mina ögon & jag får aldrig nog )

varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till .
jag vet att jag inte är den lättaste att handskas med , men jag menar aldrig någonting illa .
 
just ikväll är det svårt att säga allt det jag skulle vilja säga .
du är lite utav en dröm älskling <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback