suckie suckie.

nämner jag dig vid namn för mycket
känner du att du inte hör hemma här. 
    ibland undrar jag vemfan jag är .
20 dec, vart har snön tagit vägen ?
   när man var liten önskade jag alltid
mig en lillasyster eller en lillebror, och
det var faktiskt inte så länge sedan jag
slutade upp med det.   antar att det har
och göra med att alla andra fick småsyskon
i min släkt, så jag behövde inget eget.
  hursomhelst vill jag ha hundra köttbullar,
massvis med prinskorv och julklappar i
överflöd. Oturligt nog tror jag inte att det
kommer att ske just idag, tror att jag får
vänta till julafton, om 4 sletna dagar.
  (jag har hål i strumpan, sjukt störigt)
     jag har hur mycket som helst för mig de här
veckorna. Jobba 22,26,27,28,29,2,3,4 och
däremellan ska jag besöka starkes hus, så
hon kan hjälpa mig med min matematik,
eftersom att jag har prov v 3. om jag inte
klarar det provet så ger jag faktiskt upp.
 hoppas på ett samtal innan nyår också ,
så man kan sväva upp i det blå och kanske
spika upp sin matchtröja på väggen om det
ska vara så . den hade passat bra där tror jag.
     för övrigt har jag tillbringat mina senaste
nätter med badboy tobie, som inte alls är någon
sådan utan faktiskt en mycket fin man, gentleman.
    julisutdelning idag också, me like it .
 nu ska jag ner på stan och skrika sönder min
värld och hoppas att någon faktiskt hör mig
för en gångs skull .  ( ibland undrar jag vilka
som tar det här seriöst och vilka som undrar
om jag är helt jävla dum i huvudet )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback