och jag har två fjärilar i magen nu , jättestora

jag tror jag håller på att spricka så glad jag är .   Först och främst hänger jag i tidningen igen med en väldigt värmande kommentar , sen får man ett lite halvtjockt brev addreserat till Anna Gunnarsson . Hjärtat höll på att hoppa ur halsgropen , öppnade brevet och bara började garva . här kommer vi SUNDSVALL, knatte, fnatte och tjatte <3   Så idag ska jag fira med att inte göra ett jävla skit , kanske tvinga mamma till att göra någonting gott som jag kan äta lite senare ikväll .

Har haft världens natt inatt . Har vaknat med typ 20 minuters mellanrum . svettats, frösit , svettats , heeeelt sjukt . Har ont som fan i halsen och hostar bara massa skumt ; S .  Så ingen träning för mig ikväll inte .

låg och funderade på saker och ting innan jag somnade igår . det är sjukt vad många tankar som kan komma upp just för att man lyssnar på en lugn , väldigt lugn låt .  ( jag hatar att fundera på dig och allt  )

Sporlovet har börjat och det känns skönt. ska bädda ner mig med lite frukost i mina sköna säng och titta på en film . jag är lite sugen på forrest gump , fast den kan jag inte titta på igen , inte efter såhär kort tid .

vi har gått . .  ( tur att jag inte lyssnar sönder på den låten och mår allmänt konstigt  )
imorgon ska jag mysa, och det med världens bästa billa .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback