och jag vill kyssa dig och det känns faktiskt helt rätt

Det är kväll nu och det skrämmer mig lika mycket som det alltid gör . snön ligger rätt fint här utanför om jag ska vara ärlig ( du sa att ärlighet aldrig vara längst och jag förstår nog vad du menar )  .     varje kväll finns där tankar och åter tankar som vill bli till ord . men orden hamnar bara fel och läggs inte i den ordningen jag vill .   ( funderar på vilken kategori du hamnar i . svin eller ett megastort sådant ? )    
                                           minns du hur det var , minns du vem jag var .

 vad var det som gjorde att allt det där perfekta raserades och till slut raderades ut .
   ( var det jag som inte var tillräckligt stark för att förlåta alla de gångerna du steg ur ramen )
vem av oss två var det som sprang åt fel håll och aldrig hittade den rätta vägen tillbaka .
   ( var det jag som gjorde fel när jag lät dig lägga skulden på mig allt för många gånger )
var det fel av mig att begära att du skulle säga förlåt alla de gångerna du gick bakom min rygg
  ( hade jag för höga förväntningar när jag bad dig säga sanningen om att den ' enda ' inte längre var jag )
var det dålig stil av mig att bryta ihop och skrika åt dig när du förklarade för mig att du ångrade allt
( jag tror jag faller till marken nu , och om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag klarar att resa mig igen )

' vänner för livet ' - jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback