dagar som den här är dagar då man önskar sig allt man inte kan få

' och jag insåg aldrig att jag alltid begärde för mycket av dig ' 

     Hoppade fotbollsträningen igår för innebandyträningen , och sen blir innebandyträningen inställd !
( det är då man vill skjuta sig två gånger till månen och aldrig mer tillbaka )

matteprov avklarat och visst känns det skönt ?
för övrigt så äter jag potatissallad och tänker på sommaren .
Potatissallad, grillat kött och iskall cola light , kan inte sommaren stå för dörren just idag
( just nu när du inte inser att ingenting betyder någonting längre ) 

 Träning ikväll och sen ska jag bara slänga mig i sängen och läsa ' stanna för fan ' eller vad den nu heter .

hade gladiatorerna på fysen idag och det var roligt .
kände mig liten som en mask , hemskt jätteliten .

Imorgon är det bio med billabäbis och jag har saknat dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback