och du visste alltid att du fick mig ' vart du än ville ' & jag hatar det så .

Ännu en solig dag och idag känns allting lite bättre , på alla punkter och stadier . 
 Idag är det mattedag X2 . ( Men måste klara det här nu ) igår när jag var ute och cyklade fick jag sådan sommarkänsla att jag inte visste vart jag skulle ta vägen . Himlen var blå, fåglarna kvittrade och alla verkade så fruktansvärt glada . ( Förutom en gubbe som stannade mig när jag cyklade och påstod att jag försökte tränga honom av vägen . ångrar just nu att jag inte gjorde det )  Snart är det sommar , snart är den faktiskt här och jag har inte hört av något sommarjobb än så länge .  Det kommer bli bad , 18 års partaj mys och massa jävla bra saker . 

antar att det blir skitgubbe spel så in i helvete idag och jag ska nog sikta på att inte förlora en enda gång , tror jag lyckas om jag ska vara helt ärlig ; ) ! Skolan kallar och cykeln skriker efter mig , i <3 R.rudolf  , the one and only .



snart börjar grästräningen och då är det OleG & Drogba för hela slanten , på riktigt . ännu mer riktigt än vad det är nu ; )  17.30, okey then .

Kommentarer
lasse säger:

rudolf (med engelskt uttal) :P

2007-03-13 | 14:48:28
Bloggadress: http://eriiica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback