och idag är det en sådan dag jag önskar att allt föll på plats, en gång till.

Idag är det en ny måndag på ännu vecka som förhoppningsvis kommer
vara förbi i ett kick. Eller jag vet inte riktigt om det är vad jag vill.
Hur dumt känns det inte att lägga våren på ' hyllan' och bege sig till ett
kallt sundsvall ? ( nu är det inte långt kvar och min mage vänser sig ut och in )

Playa del sol
var skönt igår och jag skrattade ungefär hela tiden kändes det
som . Tittade även på stickan olsson och den ofrivillige golfaren .
( jag blir glad av dig )

Redovisning idag på naturen och jag ska upp och köra, sen skiter jag i det.
Det räcker ju med att jag gör det, för hon kan ju inte sätta IG på mig då .
 Man kan ju hoppas att hon är sjuk så man slipper henne ; ) !

Ner och jogga rundor och se störd ut på träningen ikväll . Ingen hårdträning
får ju utföras nu förrens på fredagmorgon , för fy fan vad vi ska vinna !

Jag är glad för din skull V och jag känner att det här kommer gå hela vägen .
( jag älskar dig )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback