och jag äcklas utav dig och det är mer än någonsin .

det har varit en lustig dag idag . Gick upp tidigt och när jag väl kom fram till malmö och ...hallen så var jag pigg som en nötkärna ( lustigt eftersom det fortfarande var morgon , och jag är aldrig pigg när det är morgon ) Väl på planen presterade vi väl sådär idag får man väl säga . 3 vinster och en stor,grov och pinsam förlust blev facit . matchen mot Röke IBK innehöll det mesta ,hat,slag,ord och svett ( blod från mitt knä också om man nu ska nämna det här )  men vi gick segrare ut ur matchen men det kunde faktiskt ha slutat precis hursomhelst . go hif'are .
                                       tycker dock att du är fruktansvärt pinsam. jag förstår att du är på den positionen du är på här i livet . för med den inställningen och skitsnacket du ligger inne med , då kommer man absolut ingen vart . 

                                      ( och alla ser att du är pinsam så in i helvete )

ikväll ska jag tillbringa småtimmarna med min vän viktoria och vi vill våldgästa någon men vi vet inte vem ännu . det ska vi nog kunna lista ut , för vi har oanade talanger , inte sant min vän ; ) JAG ÄLSKAR DIG

imorgon blir det match mot södradal och jag ska nog göra ett sådant mål som jag gjorde sist vi mötte dem i just DM semifinal ( fast någon annan kan också få göra det om dem nu känner för det , spelar inte mig någon roll )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback