och jag är för trött för att tänka, jag tänker inte ens på dig.

dagarna mitt i veckan går fruktansvärt fort men dagarna på helgen går så in i helsikes fort.
Det kanske beror på att de är mycket färre , men ändå. Det kände som om man kom till
Tyringe imorse och nu är man redan hemma. Har varit en sjuk helg trots allt. Massa
madrasser + en skitstor säng ( malmhaug & KFUM Malmö , det kunde man väl tro ) 
3 träningar och en match mot ett bättre röke än vad vi någonsin har sett eller någonsin
kommer få se igen.
( kanske berodde på de två killarna som ställde upp och räddade dem från tvåsiffrigt på tavlan )
Där finns en röst och ett ansikte som jag hatar mer än någonsin , och nu ljuger jag inte ens.
Att man bara kan vara så störd och tro att man är någonting man inte är, hon har inte kommit
över det stadiet som alla andra normala sjuttonåringar kommit över för ungefär 4 år sedan.
( du ska bara veta hur många människor som tyckte du var pinsam idag , jag njöt när jag lyssnade )
Har införskaffat en vänskapssten och det känns rätt bra, trots att den rymde från mig innan idag.
Har bränt bort lite hår från min högerarm också,  inte alls roligt

Idag kommer jag typ somna direkt och jag tror faktiskt att jag ska titta på BORAT lite senare ikväll.
Var alldeles för länge sedan, SKÄRPNING ANNA för helvete. ( han är en fräsig kille han den där BORAT )

IFK spelade lika idag och det kändes bra att höra det. Det har gått bra nu efter jag inte varit med
så jag tror att skorna läggs på hyllan nu ett tag. Påtal om hyllan,  den har jag jävligt ont i . Visste inte
att det gjorde så ont att stoppa en kille från att lura upp en på läktaren, jävla dig ;p

Nu ska jag nog ta och laga mig lite mat, har ju fått fart på hushållssysslorna på ett bra sätt tycker jag.
billabäbis, bli frisk ;) 

Kommentarer
säret säger:

Haha. Är det veronica du skäms över eller? Haha = )

2007-03-27 | 16:30:31
Bloggadress: http://www.saeret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback