och jag får panik i mitt bröst varje gång du andas

tur att allting fungerar så bra nuförtiden , sa hon med ironi i den sprickande rösten. 
  matteprov och jag måste tydligen klara det . Känns ungefär lika bra som en höstnatt då regnet piskar fönsterutan.
mitt msn fcukar och jag blir förbannad . ' vackrare nu än någonsin '    kan jag inte få helg igen ?  
    redovisning på måndag och jag hatar det . måste nog ta och öva på det hela veckan nu ; s nervös som en pinne.
något som faktiskt är lite positivt är att jag ska få spela gothia cup & jag kommer bli äldst . ( lycklig som få )
ikväll är det samling @ tyrshov och jag hatar den satans skithallen .  ( men jag tycker om det jag ska göra ) 
                                                                               och jag får panik i mitt bröst när du säger sådant som jag inte vill höra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback