och jag vet inte längre bakom vilken rygg jag går . din eller min .

      Du sitter där och är helt hjälplös men jag har ändå inte modet att sträcka ut min hand för att rädda dig .
 ( När ska du inte se att du inte är någon som kan rädda alla . du är inte en hjälte, du är ingen man kommer ihåg )

      när du rör mig får jag inte längre gåshud , jag känner mig bara äcklad över att allt faktiskt var så bra .
( du är så patetisk som går runt och trånar efter någon som inte finns - ibland skrämmer jag mig själv ) 

jag känner mig som att ' ni ger mig vatten när jag håller på att drunkna '
( du var min räddning , och det visste du om . var det därför allt blev så fel ? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback