23 december.

Den efterlängtade julfesten blev verkligen till alla tiders, enligt mig.
Sen en och en annan dum sak som hände, det drog dock ner betyget.
Hade roligt från början till slut, och linda hade med sig oboy som vi avnjöt med jämna mellanrum ( inte sant linda ) ?
Massa lekar och skoj, men jag vet bara att jag var ett träd, och att man skulle dricka någonting för att sedan se att munnen blev stor som en ballong, i princip. Mådde som man förtjänade i söndags, som alltid. därav avstår jag juldagsfirandet, för alla i min närhetsskull . Ska dock hem till min kära vän sandra, för att träffa alla mina gamla vänner = ) det ska bli väldigt väldigt trevligt. !

har dukat gottebordet idag,
varit och handlat, varit hos farmor,
samt dammsugit och torkat golvet, SJÄLV idag = )

god jul mina vänner.

Kommentarer
Linda säger:

Det är så sant som det är skrivet =) vi kör vidare nästa gång det är galaj på samma spår eller hur? Då försöker vi hålla klänningen hel också :)



God Jul snäckan, läser ditt sms då och då :) och de värmer att höra

kram kram

2008-12-23 | 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback