All i want for christmas is you...

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you

Gud, fick ett tips om julradion och ingen tveka här inte, så var det bara på med radiokanalen för att avnjuta den underbara, fantastisk, charmerande musiken. Julen är nära och jag kan egentligen inte förstå det. Förra året fick jag en fantastisk present, kent-biljett, och iår hoppas jag på att få tag i kentboxen, för utan den vet jag inte vad som händer. Jag hoppas så innerligt, att jag verkligen får den, för då kommer jag hoppa runt, och avnjuta kvällen tillsammans med den.
      Mamma förklarade för mig för någon dag sedan att det bara blir vår familj på julafton. Det känns för mig lite konstigt eftersom jag aldrig varit med om det förut. Det har alltid varit mormor och morfar hemma hos oss, eller iaf på de senare åren då vi blivit så många i vår släkt att vi alla inte längre kunde fira julafton tillsammans. Förra året var det bara mormor som var hemma hos oss, och utan morfar kändes det så konsigt. så falskt helt ärligt, mormor och morfar är julen för mig.( inte bara , men till stor del, eftersom jag växt upp på det viset) Sen har vi ett fantastiskt julfirande tillsammans med övriga släkt den 26 december, inte heller då kan vi infinna oss i någons hem , utan vi får hyra lokaler, där vi kan vara = )  DET är julfirande det<3  ! Nu har jag kommit på vad jag ska göra, jag ska handla julisar idag.



Tänkte bara lägga upp bilderna från helgen i Köpenhamn, samt GH-kväll@ my = )
Julen är här, och lyser frid på jorden.





Kommentarer
Cornelia säger:

....jag var för bra för GH att jag aldrig fick spela klart låtarna........... :D:D:D love u gunno

2008-12-08 | 16:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback