JULAFTON som f*n

Nu känns det verkligen som om julen är över, eftersom julafton passerat. För jag tycker att den passerar, när man delat ut julklapparna. Sen blir det bara en helt vanlig dag, övergödad med gemenskap och härligheter.

 Avnjöt världens middag med världens bästa familj vid 17 snåret. Jag och ola gav upp direkt med att äta, eftersom att vi i princip bara äter köttbullar och korv, medans de andra tre äter utav alla sill-sorterna, brunkål , rödkål, och allt det andra.

Ivrig som jag är sätter jag mig alltid i soffan/ fotöljen i hopp om att de andra ska uppfatta min stissighet och placera sig bredvid så vi kan få ut alla julklapparna, som så obekvämt ligger och trycker under vår vackra gran !  = )

Iår hade jag verkligen varit snäll känner jag, halleluja faktiskt !
Beck- filmer ( davidkisen ) , så nu fattas jag bara 2 st av alla, kentboxen ( jag älskar den ), jag fick presentkort ( 300 kr på cubos ( love it ) , samt något på H&M ( tackar ), ett underbart halsband utav davids föräldrar ( det är med mig )  fick pengar, en underbar kofta som gjorde mig varm och gosig, massa underkläder, en ny sportbh, en plånbok, benvärmare, chokladkulor, skärgårdsdoktor boxen ( tack david ) , samt en IPOD nano ( tack underbara david ) . Den här julaftonen har varit helt underbar, haft jätteroligt faktiskt. och känns som om jag hade kunnat gå och lägga mig på direkten. MEn jag ska få min familj att spela plump, eller yatzy med mig. vill vinna = )
underbara julklappar , guud. !

vill säga godjul till alla mina nära och kära.
ha en fortsatt trevlig julafton..

nneellllee, sambo, fin vän.
snart är det kvällen igen <3

imorgon återgår man till det normala
göra klart uppgiften, på riktigt denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback