må väl go vänner ?!

Måndagmorgon och den började på sämsta tänkbara vis.
Jag vet att de gör sitt jobb, men deras jobb känns så fruktansvärt idiotiskt och dåligt när de ringer och väcker en vid 8-tiden. Jag snackar om försäljare, jag förstår att de bara gör sitt jobb, men man kan väl göra det jobbet mellan typ 11 - 17 eller någonting i den stilen. För ibland ringer det försäljare vid 8- tiden som sagt, sen ibland kan de ringa när mamma kommer hem, vid 23 snåret, och det är inte ok !

        Jag hade massa planer för den här dagen när jag gick och la mig igår, men jag kan inte komma ihåg dem, så jag hade tänkt påbörja mitt arbete nu som ska vara inlämnat i januari någon gång. Helt ärligt så orkar jag inte stressa, och helt ärligt igen, så har jag nästan gått en hel termin, utav alla mina sju. Jag har endast fyra skoldagar kvar, vilket jag inte kommer göra någonting under ! Jag ångrar faktiskt inte att jag tog tag i mig själv och började plugga, det är nice !

Funderar också på att rensa min garderob idag.
Där är sick mycket kläder som jag faktiskt glömt bort att jag har.
Vill ha en annan garderob, där man verkligen ser kläderna.

 Nej , nu blir det nog frukost innan jag pysslar med någonting.
wow, jag måste verkligen kolla på en wallanderfilm, och en
Beckfilm idag, annars är det ingen riktigt ledig dag .

Må väl go vänner ( det kan ha varit den sämsta frasen jag någonsin kommit på )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback