wait for me...

...skivan sitter i och den går om och om igen.
på något vis känns det skönt att höra samma musik igen.
samma känslor kommer tillbaka och jag vet egentligen
inte om jag är glad eller förbannad över att ha dig nära igen

Man borde ju inte bete sig på det här viset, men det verkar kännas
rätt för en sådan person som du faktiskt är ? !

Vaknade vid elva idag av att telefonen ringde, trodde det var skalman,
men icke så nicke, inte vid den tidpunkten ; ) ! Det var Ljungdalaskolan igen.
 Ska jobba på deras avslutning den 19 december. Visserligen är det bara 2 timmar.
 Men ändå , det är kul att få agera fritidspedagog  = )

Ungdomsmottagningen imorse, alldeles ensam. Inte en endaste kotte visade sig där.
Gick på stan en vända för att titta på julklappar, men jag har verkligen inte den blekaste
aningen om vad jag ska köpa till någon, och jag har panik , det är sick jobbigt helt ärligt.

träning ikväll och då blir det tåg igen  : )
var ett jäkla bra sedan sist och det kan kanske bli skönt ?!
Måste ta tag i pluggandet nu och sedan packa min lilla resväska.
Det ska bli gudomligt mysigt i helgen, och jag kan knappt bärga mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback