√och allting känns okej idag.

svartsjuk?
nej, jag är bara rädd
om det finaste jag har


Idag har varit en toppendag faktiskt.
Terminens första lektion var fbg,
och för en gångs skull var det kul.
   kom till psykologin och där gjorde
vi ingenting alls, precis som vanligt.
  fick ut nya schema vilket innebär
att vi inte har " dödens lunch" kvar,
tackar och bugar på det ledningen.
istället lägger vi in en geografi lektion
där och efter v.9 slutar vi klockan 11.10
på måndagar, det sitter fint en dag som
den här. Kom till geografin och träffade
vår nya lärare Weronica, trevlig. Fick ångest
och ville dra ett täcke över huvudet,
men vem bryr sig om det egentligen.
   vidare till fotografisk bild där jag hade
roligt och trevligt med min vän LaHillevi.
massa foto, massa tankar och massa prat.
  efter skolan bar det av till kupan för lite sol
och därefter vidare hem till mitt hus där
min vän maddy satt och väntade på mig.
vi färgade hennes hår, pratade, åt och gick
en runda på 45 minuter. det var sådant som
vi behövde tror jag. 
som sagt har den här dagen varit perfekt som
på så när en sak, tobias danielsson.
( han är inte här och jag hatar det, 
  jag har hört att det är en naturlig reaktion
över något som man inte kan vara utan )




jag hörde det på radion
och du måste hålla med om att
det låter falsk, du hör inte hit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback