filippa bark är min drottning .

Jag kan reta mig på sådant som egentligen inte finns...
.. jag vet inte riktigt vad det är med mig. jag vet bara att
jag tycker otroligt synd om människorna som finns runt
omkring mig när läget är såhär. Resan fixad , 10 - 17 maj.
Jag har ett litet problem och det blir bara större och större
egentligen utan att någon ser vad det är jag menar . Det
är såhär att varje gång jag ligger i min säng så kommer
det upp världens tanke i mitt huvud och jag filosoferar värre
än " de gamla poeterna ". Just då tänker jag att jag ändå
kommer att komma ihåg den morgonen därpå, just för att
tanken varit fruktansvärt klockren. Jag vaknar dock varje
morgon och blir lika frustrerad varje gång då jag inser att
jag glömt borta hela skiten och jag ser att mina bloggplaner
susar förbi och jag känner mig en aningen misslyckad .
det hör hit idiot. du förstår ingenting och
jag är inte ett dugg rädd för dig. för den
enda rädslan jag ser är din rädsla för dig själv.

något som också kan göra mig riktigt förbannad är när man
förknippar låtar med personer man inte vill kännas vid . Sådant
som man helst av allt vill lägga bakom sig, sluta minnas lixom.
    idag har jag pluggat på psykologin och jag har beslutat mig
för att skrapa ihop ett vg där. Jag menar det låter väl ändå lite
bra om man säger att man fått vg i det,
folk kan tro att man är smart.




v
t.danielsson gör mig glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback