ska jag bita dig i benet =

det är ju själva fan att man alltid ska tänka på sådant som inte betyder ett skit egentligen.
jag älskar dig, jag hatar dig. men jag får inte nog utav någonting. en vecka sedan och
det tär sjukt mycket på mig. ånger, ångest allt som hör till de sakerna antar jag. festen igår
var helt sinnessjukt vild. Förfest i gulastorp och sedan vidare in till k . stad . resande med på
tåget måste trott att vi var dumma i huvudet för vi sjöng, ja jävlar vad vi sjöng. Haha. jag sitter
och garvar bara åt det såhär, timmar efteråt. haha . gick till t- baren, pratade av mig. vi drog shot s
på hessle där alla för övrigt hände och det var riktigt jävla nice. den här gången fick vi sjunga, det
var kanon. alla sjöng med, och ett gäng, vi har fyllt femton ? fattade inte det roliga med det faktiskt.

har varit mycket av allt den här helgen.
fredag; massa löp
lördag; massa fest.
söndag; mycket sömn.
fu fan vad jag har sovit. helt galet.
ska lägga mig i badet nu, sen ska jag sova till klockan sex imorgon. riktigt nice : )

Kommentarer
Sandra säger:

haha, jag och alle satt innan och försökte komma på alla olika låtar vi sjöng igår. tog hur lång tid som helst, och fyfan vad många det var. haha, såå jväla roligt, tack ska du ha!

2008-07-13 | 21:17:31
Bloggadress: http://heingard.blogg.se/
Kurre säger:

Hej Gunnar ! Kul o se dig igen :)Var ett tag sen, har du tid över kan vi väl träffas och leka lite :)

Puss&kram

2008-07-15 | 16:53:49
Bloggadress: http://[email protected]
kurre säger:

:)

2008-07-15 | 16:55:46
Bloggadress: http://honemmaunkuri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback