Det är det som är charmen...

Idag är det Onsdag. En helt vanlig onsdag.
Ganska meningslös Onsdag om jag ska vara ärlig.
en onsdag som alla de andra onsdagarna på året.
( Kan man vara uttråkad eller ? )

Åkte till skolan imorse och fick  veta att det var en
en slutuppgift. Tur jag åkte dit. La mig sedan i
gräset och chillade med Grabbarna Grus innan jag åkte
tillbaka till  Hässleholm. Stadsbussen skall gå 14 över, den
här gick drygt 20 över. För att de stod och pratade löner ?
De kan de faktiskt göra när de har fikapaus tycker jag.
Åkte sedan tillbaka till K.stad med min syster för att ha
en liten systerysterdag. Det var en trevlig dag. Handlade bara
på H&M, samt på skopunkten. Så nu slipper jag gå utan skor
när jag ska gå på fest. Åkte ner till Christian och hade det trevligt.
Blev hemkörd av madde vid halv 7 tiden. Åkte sedan ner till Österås.
Blev 1p mot WÄ. Jag skall vara tillbaka snart... Kämpar på helt enkelt..

Nu är jag hemma och är bitter över att matchen United- Arsenal inte
visas på en kanal som vi har. Så jag får istället kolla på uppdateringen på
Internet. Känns lite b faktiskt. Men men . Får väl kolla på hockey istället.
För det är ju verkligen min favorit om man jämför med att kolla på fotboll..

Imorgon ska jag sova ut samt sola och bli härligt fin : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback