Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya...

De finns dagar jag inte kan möta din blick
de är dagar jag får svårt att öppna mina.
ibland vill jag bara ligga tyst bredvid dig
och känna hur ditt hjärta slår.
jag borde ge dig mer än vad jag gör
you´re beautiful, and you're my everything.
där finns ord som måste sägas, men
jag har inte förmågan att forma dem rätt.
ibland går du i motsatt riktning, en ruta
framför mig och jag kan bara stirra mig blind.
you´re beautiful, and you're my everything.
du kan inte förstå hur mitt hjärta kan slå
både snabbt och långsamt på en och samma gång
du kan inte förstå, och jag kan inte förklara,
så det känns som om vi är lika båda två .
you´re beautiful, and you're my everything.


Ibland finns det dagar som man måste få skriva av sig och låta allting komma runt omkring. Och idag är en sådan dag då man gått och hållt inne på alldeles för mycket, utan att det faktiskt har varit nödvändigt. Man har gjort det till en rutin, och det är något som man måste bryta. Det är något man får lära sig, och att bearbeta med tiden antar jag .

Över till något helt annat. Får man gåshud eller får man gåshud ? http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM
Det är något jag verkligen skulle vilja kunna, att sjunga. Hur underbart är inte det egentligen ? Det enda som jag får höra när jag sjunger är: Vad är det för fel på orginalet ?


hennes skönhet och hans styrka
gick hand i hand över det glansiga vattnet
de hade kunskap om sådant jag aldrig
kommer att förstå, någonsin,
( jag vet inte vad som händer just nu )

Ser fram emot helgen. Blir HBG imorgon och IKEA, Sedan på lördag blir det Malmö och massa mys antar jag. På söndag är det innebandytittande, och jag saknar jacobskolan. Men matchen går på T4, och den har jag inte mycket för!
Nu är det nog dags för mig att packa ihop sakerna och sedan lägga mig i bingen och se vad HEMMAKVÄLL har för erbjudanden under helgen .

Nu är det godnatt.
Inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback