Söndagar är inte riktigt min dag..

Det behövs egentligen inte speciellt mycket för att det inte ska bli min söndag. Det räcker med att det vanligtvis inte händer någonting. Oftast brukar det vara en dag för återhämtning, eller en dag som går i uppladdningens tecken. Men för mig är den här dagen bara en dag för att dryga ut veckan.

Har varit och kollat på IFK's herrar när de besegrade Lilla Torg med 3-0 . En komfortabel seger, såhär på söndagen. Cyklade dit med min fader och min kära pojkvän. Man blir verkligen medveten om sina tävlingsinstinkter när man har tävling hela vägen dit och hela vägen hem, utan att någon utav de andra medcyklisterna är delaktiga. Men sån är jag .

Hur kommer v.17 att se ut då? Ärligt talat så vet jag faktiskt inte speciellt mycket. Ska skriva färdigt några uppgifter utan att stressa mig igenom dem. På onsdag blir det after work med en vän. På fredag är det bowling med tjejerna. Och på lördag är det årsfest och sen sist men absolut inte minst. Djurgården kommer på besök till Hässleholm och Österås IP.

Påtal om något helt annat. Jag och David sov 14 timmar inatt och nu känner jag att jag börjar bli lite trött igen. Så när klockan är slagen elva ligger jag och kisar med ena ögat för det andra är trött och ömt. Att sova är livet.

Humöret idag är både upp och ner. Jag känner mig lite stressad inför nästa lördag för jag har inga kläder att ha på mig, och det är faktiskt årsfest så känner att jag måste vara fin, på riktigt. Men vi får se hur det artar sig. Ska nog hitta något. Det är bara min tjuriga attityd som försvårar arbetet för mina medmänniskor på denna punkt. Ska nog krypa ner hos vivven i soffan. Han ser ut att behöva lite sällskap när han gluttar på LA Ink. Underbart program.

Missa inte svalan, katten, rosen, döden ikväll.
Underbar film, - som alla de andra i raden .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback