vänd ryggen till...

jag kräver ingenting,
det har jag aldrig gjort
eller ska jag säga alltid?

Idag är det poeternas dag, synd bara att jag aldrig kan få ner någonting på papper som blir bra. Idag är det även en dag som just nu blev alldeles stressig eftersom jag inte ens är halvklar, och måste cykla om 13 minuter. Jag kan vara världens sämsta människa på att planera när det gäller tider. Men när det gäller papper, oj oj oj säger jag bara .


Du faller handlöst framför mig
på din väg mot okända land
Och när din sjukdom tagit dig
ska jag ge någon gata ditt namn
M - Kent.

LSD någon? - kent.
( för att sudda ut alla missförstånd som eventuellt
kan uppstå i samband med val utav låtnamn )


Kommentarer
IF YOU CAN IMAGINE IT, YOU CAN HAVE IT säger:

svar: haha, precis kanske inte i vardagen ;)

2009-04-16 | 14:17:54
Bloggadress: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback