Vinterkyla?

Idag kom det ett fåtal snödflingor i Hässleholm. Jag kom på mig själv att le, sen tvingade jag mig själv att sluta le. För snö är någonting som bara skall finnas den 24 december och 31 december. Där emellan skall det inte finnas, inte innan och inte efter. Snö är ett djävulens påfund och jag ogillar det. Fast det kan ibland vara härligt, om man är inomhus. Sen så fort jag öppnar dörren så skall snön försvinna, det är min syn på snö, vad är din min vän?

Idag åkte jag till skolan och skrev klart ett arbeta med Emma och Mikaela. Tog lite längre tid än vad jag trodde, men nu är det färdigt. Kollade också på inlämning av arbete och såg att jag totalt misslyckats med att skicka in en uppgift. Men nu är det gjort, och jag hoppas att det räcker så som det nu är. Annars får man ta tag i det senare.

Nu ska jag kolla film, plugga och städa
underbara onsdag. Nu hinner jag med
sådant som jag inte gör  i vanliga fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback