Det är i motvind en drake lyfter

Men där borde väl finnas lag på hur mycket motvind som får existera ?
Vi sliter, vi springer, vi jobbar, vi passar, vi skjuter, vi spelar, och hur bra
vi än spelar, så vill tamejfan bollen inte rulla vår väg. 3p ligger så nära,
men inte fan vill dem trilla in i vår kassa. Bollen igår kunde lika gärna blivit
accepterad, men icke så nicke. Det är något vi gjort, som någon straffar oss för.
Hursom, är det att åka tillbaka till verkligheten och börja om på ny kula. Nästa
vecka är det Endre och Balrog som står för motståndet och inte heller dem är
övermänskliga. Om vi spelar som i helgen har vi absolut en chans anser jag.
antar att man får fortsätta nu, bita i det sura äpplet och förstöra allt som kommer ivägen!

I Fredags bestämde jag mig iaf för att åka till Pernilla i Kristianstad och nu i efterhand
ångrar jag mig inte en enda sekund ! Inte träffat henne på riktigt på väldigt länge men
nu fick vi leka, äta och ha det mysigt tillsammas med massa andra fulla. När man är nykter
på en fest, får man alltid se livet från en annan sida, det är charmigt!    

Likaså i lördags var jag på fest för att fira Filip och Johan ! Det var mycket trevligt att träffa
alla vänner som man inte sett sedan studenten, och kanske rentav innan dess på vissa
håll. Kramkalas, kärlekesförklaringar och massa fyllesnack från många olika håll : )
Likadant här fick man se livet från en annan sida som nykter, många saker kommer fram ;)
Fick en liten bomb kastad i magen också, men det är sådant man får ta, visst madde & viki ? ;)

Har umgåtts med david också, kändes som om det behövdes eftersom vi inte kan umgås förens
nästa vecka eftersom jag drar till Gotland på fredag ! Känns riktigt riktigt tråkigt ! sådant man får ta!

Nu ska jag väl lägga mig i soffan och sova lite till, känner att jag behöver bearbeta helgen , och det
gör jag på bästa vis genom att sova har jag kommit fram till ! Så godnatt igen !

inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback