en helt vanlig ärtsoppedag.

Tog en mysfika tillsammans med Magnus. Satt och pratade om allt
eller inget. Länge sedan man fick träffa honom, och bara sitta ner och
ta del av varandras vardag. Avnjut varm oboy samt en kladdkaka, underbart !
Efter två timmar begav jag mig hemåt, där jag slöt upp med min mamma.
Såg en säng under allt bråte i vårt "skräprum" ( enligt mig ) Tanken slog mig
att den såg ut att vara lika hög som min nuvarandra säng. Alldeles riktigt, så
under ett par sekunders tystnad hjälptes jag och mamma åt med att bära in
den på mitt rum. Så nu har jag en enorm säng. Känns lite som om jag flyttat
hemifrån ! Ett vardagsrum och ett sovrum..

har städat lite grann också. Mer på lördag hade jag tänkt... Ska avnjuta en pirog nu.
Länge sedan jag gjorde det. Och därefter blir det en tripp till Helsingborg och David
innan vi ska träna tillsammans ikväll. Innebandy, gym & bad. Loveli...

välkommen , välkommen älskade vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback