måndagen är förbi, var den bra ?

Är det normalt att ha träningsvärk endast 3 timmar efter träningen slutat ?
För det har jag, och det känns för en gångs skull bra. Vill dock inte tänka
på hur det kan kännas imorgon. Blir bäst att bara har det såhär.

helgens planer är redan gjorda, och jag har hittat en cykel att ha med mig.
Maskerad på fredag och utgång på lördag i samband med ..hemligt...

Dagen idag har varit kanonbra. Åkte till ä.holm lite tidigare för att fixa och
dona. Gick sedan ner till träningen där TINA INTE BEFANN SIG, och jag
blev lite irriterad på henne. För nu får jag inte träffa henne förän till helgen.
it sucks.  = )

Imorgon är det kivik, och sedan innebandy på kvällen. På onsdag och Torsdag
är det jobb. Sedan är jag ledig igen .

Ska sova nu, är
lika trött som en
hamster som
sprungit på hjul
en hel natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback