Åh vilken underbar dag !

Vaknade av att solen hittat ett litet hål i min persienn (?) , så där rök den sovmorgonen. Eller den varade faktiskt till 08.50, och klockan stod på 09.00. Så lite sovmorgon fick man väl. Det behövdes för idag känner jag mig som en ny människa. Hade fått ett väldigt positivt mail om resan till Skellefteå som vi ska göra på fredag - lördag. Så nu ska jag alltså få flyga igen. Det känns lite mäktigt men samtidigt lite komiskt, att man ska spela så långt iväg att man faktiskt får flyga dit ! Jag ser verkligen fram emot den resan, samt de 3 poängen som vi ska ha med oss hem i bagaget, kanske i handbagage på lördagförmiddag ! Dock ska vi typ åka hit och dit, och jag får inte bli borttappad, för då kommer jag inte hem garanterat !

Idag ska jag till min VFU-plats, och det ser jag också fram emot. Vet dock inte vad jag ska ha på mig. Men det får väl bli något gammalt i garderoben. Sen efter det ska jag köra till maxi och handla lite, sen ska jag hem och lägga mig i soffan och glutta film, och sen blir det träning. Jag älskar det !

Skola imorgon igen, pedagogiskt drama ,inte min starka sida, men jag får väl vänja mig för vi ska ha uppträde med det. Så imorgon blir ingen jättedag, men sen måste jag hem och packa och tvätta för att bege mig iväg igen. Sen kommer jag hem på söndagkväll skulle jag tro. För det blir innebandydm-glutt på lördag : )

Måste läsa i min bok också , det hade jag nästan glömt, eller bara förträngt typ sjukt mycket. Den faller inte mig alls i smaken, långtråkig, gammalmodig och allmänt dålig. Men något som är positivt vad det gäller musik, böcker och film, är att jag har uppdaterat mitt musikförråd, så nu är jag back on track..

Inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback