Godmorgon världen, vilken underbar dag !

Klockan är 08.25 och jag har varit uppe sedan klockan åtta. Hade ställt klockan på nio, men vet ej riktigt vad som hände ?! Hursom känns det faktiskt rätt skönt, med tanke vad som ska hända under dagen. Är otroligt förväntansfull, för det är ju inte sådant som händer varje dag. Ska med tåget nu 10.34 för att möta upp tina, sen blir det till Ängelholms Flygplats !    Fast först ska jag käka en stabil frukost, jag är faktiskt vrålhungrig....

Ska försöka att kolla färdigt på : låt den rätta komma in också, för den är faktiskt helt ok i början, så får ser hur den blir ju längre in i filmen man kommer. Har tjatat om den hur länge som helst, så bäst för den att den är bra . Annars är det synd om vivven..

Kommer förmodligen update later om jag får tag i en dator, annars får ni veta mer när jag kommer hem imorgon eftermiddag.


Tåg, bil, båt, flyg till och med i helikopter
Tar oss genom landet och dom kallar oss för sverige-trotters
Tåg, bil, båt, flyg till och med på eu-moppe
Tar oss genom landet och dom kallar oss för sverige-trotters

/ har dock inte tagit oss fram med tåg eller EU-moppe, men vem vet. Det kommer kanske /


inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback