Tingeling Tingeling, betyder jag ingenting...

Idag har varit en alldeles underbar dag, hela vägen rakt igenom faktiskt. Det har varit bra väder att vara ute i, har lärt mig en ny lek. Norsk kurragömma, vilket jag tyckte var väldigt roligt. Det innebar att man hade en kille/tjej som sprang och gömde sig, och så alla vi andra fick i uppgift att springa och leta upp denna personen, men när man upptäckt "den gömda", så skulle man sätta sig bredvid utan att någon annan märkte det. På så vis droppades perosner av en efter annan. Den här leken skrattade jag mig nog igenom, för jag var inte speciellt bra på den. men jag gömde mig i en r-kana( nej, jag kan inte stava till det ), och där i fick man sitta med benen i taket för att inte kasa ner. Det blev jobbigt i längden eftersom man kände att man fick fler personer på sig, ju längre man satt i taket.

Nu är det dags att skriva arbetena, och det känns rätt skönt för under dagens förlopp har jag lyckats tänka ut hur jag ska bygga upp dem, vilket resulterar i att det tar mindre tid. men tror ändå inte att jag är klar förens rätt sent. Och tror inte jag kan ta min TV-tittar paus. Det får bli en annan dag, och det skulle jag väl tro att jag klarar av

Inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback