Torsdag, ärtsoppedagen.

Godmorgon världen, vilken underbar dag. Säg vart går färden, var åker vi idag.
nk att man får vakna nuförtiden och känna att man inte håller på att ramla ihop på fläcken pga sömnproblem. Det tycker jag känns skönt idag. Träningen igår var rätt så stillsam faktiskt, och jag hann tom att åka med tåget 21.04 från klippan vilket jag tyckte kändes underbart, eftersom jag var hemma redan halv 10. Så idag är man som sagt hyffsat pigg

Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer. Ska försöka skriva ner all min planering så det är gjort och sådär, sen blir det till att göra färdigt några arbeten som man faktiskt kan börja göra nu, vilket känns kanon !! För då har man inte allt i maj.

Nu måste jag som vanligt skynda mig att klä på mig och åka till stationen . Men update later som vanligt eller vad det nu är jag säger ? Sen tänkte jag bara påpeka att livet rullar på som en glaskula, och än så länge har jag inte stött på någon speciellt grusig väg som satt käppar i hjulet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback