Var tar alla veckor vägen ?

Jag har aldrig sett vivven med så stora ögon som igår när han satte sig i bilen. Snacka om att vara koncentrerad, för att dölja alkoholen på ett smidigt sätt. Själv skrattade jag bara rätt ut, för han lyckades inte hålla fasaden uppe speciellt länge. Nu helt plötsligt fick jag ett sug efter att gå ut och ha en riktigt kanonkul utekväll, och igår hade jag chansen tillsammans med mina vänner, men då fanns inte suget där, oturligt nog. Antar att det kommer när sista kvalmatchen är spelad. För då hoppas vi på att Emlans fyra filmer fått ett lyckligt slut så att vi kan dra upp rullgardinen, kliva upp ur sängen och andas på ett normalt sätt, och inte längre ha kniven mot strupen..

För övrigt känner jag mig otroligt varm idag.  feber och sådant har jag inte tid med nu i dagarna. För imorgon är det den 23 mars, och då ska jag bege mig till praktiken. Och där ska jag hålla hus i fyra hela veckor. Hoppas att det går bra bara !
Idag när vivven har vaknat, ska han gå och köpa bullar, för det har han lovat. Sen ska vi bege oss till Hässleholm och umgås med min fader.Tyckte lite synd om honom igår, för jag var här och mamma var på jobb, så hn fick sitta och räkna plankor i taket eller något sådant tyckte jag att han sa.

Imorgon är det träning igen, och jag hoppas att det löser sig med att ta mig dit. Går ju rätt länge nu om dagarna. Men det gör ingenting, bara jag kan ha hand om båda sakerna. På fredag är det match igen, mot Lockerud, då ska det bli 3p igen, och likadant på söndagen, för då är vi klara för elitseriespel även nästa år ! i hope.

Nej , nu ska jag burra upp mig i soffan och olla på lite film tills han vaknar : )
insid eof me

Kommentarer
Tina säger:

hahaha, bilden längst ner är så rolig!

2009-03-22 | 11:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback