slutet på denna veckan .

Jag har spelat så otroligt många matcher i min dagar.
Både i fotboll och i innehandy, och den här förlusthelgen
är verkligen en av de helgerna som tagit hårdast på mig.
Detta var verkligen "topptio" helgen över de jobbigaste
förlusterna. Förstår inte hur man kan missa att man plockar
ner bollen med handen. Och dessutom missa att man sparkar
bollen ur målvaktens händer. Det hände idag i alla fall, och de
gjorde sitt 3-2 mål på detta sättet. Därför känns det så förbannat
surt att åka ifrån klostergården utan poäng.

Och sen..en sak till angående matchen. Där var en tjej som
hade skadat handen, och hon tyckte vi skulle ta hänsyn till
det i sina tacklingar? Är det inte bättre att man inte spelar,
och vilar upp handen till den är frisk så man kan spela
fotboll till hundra procent ? Bara en liten parantes.

Gårdagens match var också rätt sur. Förlust med 2-0.
Och vi kunde lika gärna vunnit. men jag var inte så bra
på att placera mina skott. Fick alldeles för mycket tid !

Det var sett till helgens matcher. Nu väntar det planering
och mys med Maddy. För hon ska sova över här, som på
den gamla goda tiden. Sen ska vi till malmö imorgon .
Det ska bli himla mysigt att gå runt och strosa och bara
få vara.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på henne. För hon
kommer väl runt 6 tiden. Vi ska dessutom hinna med och
gå en runda. Det brukar vara väldans skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback