jag känner mig inte som någon solstråle idag.

Jag hatar att vakna upp till måndagar, det är bland det värsta jag vet. Hur mycket jag än sover eller tar de lugnt dagen innan, så är jag alltid trött. Jag måste verkligen lösa den uppgiften snart, för jag står inte ut med att både ha söndagsångest och dessutom vara tröttare än tröttast varje måndag. Det går inte för sig alltså, jag hatar det.

Hursom. Igår agerade jag lite husmor eller något åt det hållet. Medan Alf och hans vänner hade innebandymöte vek jag tvätt, diskade och städade lägenheten. Det går väldigt fort, och jag tycker faktiskt att det är väldigt roligt. Sedan kollade vi bara på datorn och tv:n. Fanns inte så jättemycket att kolla på, så jag valde att sluta ögonen och somna. Men jag hade någon bredvid mig som inte alls var trött, utan tyckte det var viktigt att prata tills han blev trött. Så det var bara till att ställa upp och svara på hans kluriga och söta frågor innan han tillslut somnade. Då var det dock alldeles för sent för mig att somna, så jag kunde inte. Ögonen brände och jag irritationen hängde över mig. Varför är det så? När man är så trött att ögonen svider? Vad är problemet just för stunden då? svar tack

Nu är det iaf morgon och tåget går 08.12. Lagom med tid kvar. Gick upp klockan 7, nu vet jag att det räcker . Det är inte varje dag man har möjlighet att kolla datorn samtidigt som man äter frukost. Men här, här kan jag det.

Måste packa ihop det sista nu innan jag skall kila. Blir praktik sen hem och byta kläder och sen till träningen och sedan är jag hemma runt midnatt. Jag gillar att åka tåg, speciellt när de är försenade, eller allra helst inställda.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback