veckans bästa dag.

Det kan vara så. Att fredagen är den bästa dagen på veckan.
För då har man på något sätt övervunnit veckans alla jobbiga
hinder i skolan och på jobb. Man är laddad inför helgen vilket
innebär ledighet. Ja, fredagen är den bästa dagen på veckan .

Träningen igår gick sjukligt snabbt. Känns som om glädjen är
påväg tillbaka. Fast jag känner också att det är en väldigt lång
bit kvar till det stadiet då jag känner att det är mitt liv. Eller
just den känslan finns ju där, för det enda jag gör, känns det
som är att åka tåg/buss/bil för att träna. Det tar betydligt längre
tid än själva träningen. Och det är något som tar musten ur mig.

Men nu är det helg och jag har tid att vila upp mig, vilket är
väldigt skönt. Har bara trevliga och roliga planer för helgen
så jag är helnöjd. Imorgon ska jag vara latare än latast efter
matchen. Men först ska jag ta ut allt jag har mot KFUM . Det
ska bli tre poäng, det finns lixom inget annat. Ska verkligen
försöka få femman att göra mål på emlans skott ; ) Variant.

Annars har jag bara städat lägenheten och varit världens snällaste.
Ska ner till coop snart och inhandla lite viktiga produkter. bra !

Puss.

Kommentarer
Emlan säger:

Haha, det låter bra det=) Mitt skott är ju så himla fruktat dessutom...;) Imorgon laddar vi, och bollen ska sitta i nätet, viktigt=) <3

2009-10-09 | 13:19:30
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/
Tina säger:

Sitter inte bollen denna matchen på vårt hörnfrislag så vet jag inte vad jag gör!! haha :)

2009-10-09 | 14:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback