Glad eller ledsen?

Idag är jag nog ett mellanbarn. Vaknade glad, men den känslan byttes snabbt bort mot en känsla som kändes jobbig. När jag ett litet tag senae kom på att jag kände mig rätt glad. Detta har skiftat denna morgon, och jag hoppas att det var sista gången. För idag tänker jag inte vara ledsen, det hade inte mormor velat så nu ska jag ta tag i mitt liv och vara happy.

Beger mig snart mot Österås och matchsamling. Blir mot Osby idag och jag sitter på avbytarbänken. Seriepremiär för mig i a-laget denna säsong. Känns bra, känns dåligt, känns okej, känns som vanligt. Eftersom jag hade premiär igår så . Förlust och det suger rumpa. 2-1 i röven och vi spelade faktiskt bra. Kändes bra, dock aldrig kul med en förlust en fin vårkväll .

Ikväll kommer Tinuz och vi ska titta på En galen natt på bio. Hoppas att den är bra. jag måste ha en bra film idag
nu ska jag inom maxi och handla upp alla mina pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback