Här har du din gamla sket !

Jag har aldrig hört denna varianten, bara "här har du din gamla hagga". Men man slutar aldrig förvånas över Alles uttryck.

Mötte upp tjejerna i stan vid 5 igår, köpte thaimat och begav oss till Gulastorp. Där rann tiden iväg och vips så var hon halv nio ungefär. Då körde vi mot vankiva där Viki och Johanna hade sin fest. Mycket trevlig sådan och väldigt kul att träffa sådana som man inte gjort på väldigt, väldigt länge. Jag och Lidl åkte hem runt 12 då folket verkligen började bli runda om fötterna. Tack för festen, tack för maten, tack för sällskapet. Det var en lyckad kväll, och nu är jag mer laddad än någonsin inför den 8: e  maj. Ser verkligen fram emot den. Grill, dryck och utgång i helsingborg . kom lördag, kom .

Ska snart börja packa och sätta mig på cykeln. Samling kvart i två? eller var det klockan två? Jag cyklar halv så kommer jag ju nästan i tid, kanske, litegrann, ibland. Åker sedan mot ÅHUS, dock blir det ingen sol utan "bara" match . 3 poäng tack .

Ikväll kommer alfred. 7 månader idag . grattis till oss. Ge mig sommar och sol och glass i mängder och mycket umgänge med folk jag älskar. Ska jag mån tro ta igen det jag missat de senaste åren pga jobb? ja, det ska jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback