Jag jobbar så jag ser en figur ..

Inatt sov jag som en stock . Oron fanns inte där, ångesten kröp sig aldrig nära . Jag vet inte vad det berodde på, men jag ärnöjd så jag tänker inte klaga . Egentligen har jag ingenting att klaga på, det skulle väl vara på alla de nätter jag sover ensam. Visserligen sover jag sämre när jag sover med någon, men på något sätt känns det ändå bättre. Jag älskar det.

Dagen idag har varit väldigt bra. Jag vaknade upp till fågelkvitter. Jag hatar fåglar men jag älskar ljudet av fina fåglar. Jag åt min frukost, jag klädde på mig mina kläder. Stoppade ner solglasögonen, snörade på mig converseskorna och hade väldigt höga förhoppningar på dagen. De har inte gått i kras än faktiskt, så jag är mer än nöjd. Hade min slutuppgift i delmoment 3 och även där fick jag godkänt. Uppgiften var en redovisning tillsammans med mitt arbetslag, det låter vuxet. Vi pratade i 20 minuter om hur vi hade haft det på vår praktik och vad vi hade gjort och det blev ett bra resultat. Där fanns ingen som nickade till eller hade någonting att klaga på. Nu kan man bocka av den uppgiften och se fram emot nästa. Eller se fram emot var kanske att ta i,men nu har ja i alla fall en mindre att bry mig om. Och det värmer som solen en vårdag som den här

Efter skolan begav jag mig in till staden där jag gick i min egna lilla värld och strosade bland jeans och klänningar. Man blir så lycklig när man ser alla fantastiska kläder som kommer in nu på vårkanten. Hela jag blev varm och glad och jag ser fram emot sommaren som en galning. Tänk alla kvällar man skall grilla, alla dagar man ska ligga på stranden och alla dopp man ska ta. Det finns nog ingenting som lugnar mig så mycket som en dag på stranden, med en god matsäck och trevligt sällskap.

Vid kvar i ett mötte jag upp finaste Emelie och vi gick till rosegarden supreme och avnjöt en underbar måltid. Mitt där i vimmlet såg jag ett bekant tomteskägg och visst, det var min farfar. Så jag utbytte några ord med honom och sedan fortsatte jag min måltid med mitt trevliga sällskap. Jag skrattade så mycket att jag förmodligen har träningsvärk imorgon. Vi har inte setts på länge, men ändå känns det som om vi ses varje dag. Jag vet inte om det är skrämmande eller hur det känns egentligen. Att man kan varandra så pass bra, att det känns helt naturligt varje gång man ses. Jag älskar det också.

Nu ska jag nog lägga mig på soffan. För jag har studerat som en liten skolflicka och tagit tag i mitt liv igen. Så jag förtjänar en liten paus innan det vankas träning. Hade sjukt roligt igår och jag älskar fotboll. Trots att jag ibland spytt galla över den sporten. Och jag hoppas på att få ett bra resultat ikväll, dock vet jag att jag ej kommer få det, jävla halsfluss, jag hatar dig

Ikväll kommer min kärlek och jag slipper sova ensam.

Kommentarer
Din sommar säger:

Du är det finaste som går i ett par converse skor och andra dojjor också <3

2010-04-03 | 02:07:56
Bloggadress: http://blandtunnelbanorocheiffeltorn.blogg.se/
Anonym säger:

Det är den rätta adressen. Jag är f.up i bland i huvudet :P haha

2010-04-03 | 02:13:54
Bloggadress: http://blandeiffeltornochtunnelbanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback